lørdag den 14. marts 2009

Thai-massage

Så har vi fået prøvet det populære thai-massage. I onsdags var Thomas og jeg på marked med to af de andre danskere, Helene og Farah. Thomas, Farah og jeg bestemte os for at prøve en omgang fodmassage. Det var bare super dejlig, og det er bestemt ikke sidste gang jeg har prøvet det.






Da vi efter en halv time var færdige, var vi alle tre enige om at det ikke var nok. Derfor tog vi en halv times rygmassage. Det var også dejligt, men fodmassagen er stadig nummer et.




Nogle af massørerne nøjedes ikke kun med at massere ryggen, men gik hele vejen op til hovedet.


Dagen efter havde Thomas og jeg en fridag, så der havde vi bestemt at vi skulle have "rigtig" thai-massage. Det har jeg desværre ingen billeder af, men der er også kun få ord at sige om det: "Auw!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar